Οι παραγγελίες που καταχωρείτε για τα προϊόντα με άμεση παράδοση και επιλέγετε τρόπο πληρωμής, την κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, παραμένουν ενεργές στο σύστημά μας για 5 εργάσιμες ημέρες για την εξόφλησή τους. Με την πάροδο του χρόνου αυτού, το προϊόν αποδεσμεύεται και η παραγγελία ακυρώνεται αυτόματα από το σύστημα μας.

Η παραγγελία παραμένει επίσης, για 5 ημέρες ενεργή στο σύστημα μας, για την περίπτωση που έχετε επιλέξει την παραλαβή από το κατάστημά μας.

Για τα προϊόντα με διαθεσιμότητα ορισμένων ημερών (αναμενόμενα) η παραγγελία σας διατηρείται στο σύστημα και καταληκτική ημερομηνία ορίζεται ως η 5η μέρα μετά την ειδοποίησή σας, ότι έχουμε παραλάβει, όπου θα πρέπει με τη σειρά σας να εξοφλήσετε για να σας στείλουμε το προϊόν ή να το παραλάβετε από το κατάστημα.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως η εξόφληση των οικιακών συσκευών γίνεται αποκλειστικά με κατάθεση στους τραπεζικούς μας λογαριασμούς ή με τη χρήση πιστωτικής – χρεωστικής κάρτας και όχι με αντικαταβολή.

Το τελικό κόστος μεταφορικών διαμορφώνεται δυναμικά, ανάλογα με τα προϊόντα που έχετε προσθέσει στο καλάθι σας, και το τελικό κόστος μπορείτε να το δείτε όταν εισάγετε τα στοιχεία διεύθυνσής σας, στη σελίδα καλάθι αγορών ή/και ταμείο.

Οι παραδόσεις πραγματοποιούνται Δευτέρα-Παρασκευή 9:00-17:00.

ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΜΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΩΝ (ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΥΘΗΜΕΡΟΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ)

Για παραγγελίες οι οποίες καταχωρούνται Δευτέρα -Παρασκευή (εκτός αργιών) έως τις 10:30, η αποστολή πραγματοποιείται την ίδια ημέρα από τις 12:00 μέχρι τις 15:00. Για παραγγελίες οι οποίες καταχωρούνται μετά τις 10:30 υπάρχει η δυνατότητα αποστολής την επόμενη εργάσιμη ημέρα από τις 12:00 έως τις 15:00.

Οι παραγγελίες που αφορούν αυθημερόν παράδοση μπορούν να εξοφληθούν με: Αντικαταβολή ή Πιστωτική/ Χρεωστική κάρτα δείχνοντας υποχρεωτικά την ταυτότητά σας. Οι χρεώσεις της υπηρεσίας αναγράφονται στην ιστοσελίδα μας κατά την καταχώρηση της παραγγελίας σας.

Σε περίπτωση που διαπιστώσετε χτυπήματα ή σπάσιμο μερών της συσκευής θα πρέπει να ενημερώσετε την ίδια ημέρα το κατάστημα μας αποστέλλοντας e-mail στη διεύθυνση: [email protected] ή καλώντας το κατάστημα μας στο 23230 52111 , δηλώνοντας ότι παρελήφθη με ζημιά ώστε να ενημερωθείτε για τις ενέργειες που θα πρέπει να κάνετε. Η παραλαβή της συσκευής από την εταιρία ταχυμεταφορών θα πρέπει να γίνει στην αρχική της εργοστασιακή συσκευασία, μαζί με όλα τα παρελκόμενα.

Σε κάθε περίπτωση διευκρινίζουμε πως η επιστροφή δεν γίνεται αποδεκτή χωρίς να έχει προηγηθεί, ενημέρωσή μας. Μετά την παραπάνω προθεσμία ΔΕΝ μπορούμε να αποδεχθούμε καμιά ευθύνη για τυχόν ζημιές ή φθορές που έχουν προκύψει.

Για τις υπόλοιπες περιοχές εντός Ελλάδος, ο χρόνος παράδοσης διαφοροποιείται αναλόγως την περιοχή παράδοσης. Στις περιοχές που χαρακτηρίζονται ως “ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΕΣ” από την εταιρεία ταχυμεταφορών , η παράδοση της παραγγελίας σας πραγματοποιείται μέσα σε 4 έως 7 εργάσιμες ημέρες. Οι παραπάνω χρόνοι παράδοσης εξαρτώνται από την επιλογή παράδοσης στο χώρο σας ή σε κάποιο κατάστημα της Μεταφορικής Εταιρίας .

Στην περίπτωση που έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή, θα πρέπει σε διάστημα 5 ημερών από την άφιξη του προϊόντος στο τοπικό κατάστημα κούριερ ή i) να την έχετε αποδεχθεί – στην περίπτωση αποστολής της στον χώρο σας – ή ii)να έχετε παραλάβει εσείς από το κατάστημα της συνεργαζόμενης εταιρείας κούριερ.

Σε περίπτωση που δεν παραληφθεί η παραγγελία από εσάς εντός 5 εργάσιμων ημερών, ακυρώνεται αυτόματα από το σύστημά μας και το προϊόν επιστρέφεται άμεσα στην εταιρεία μας.

Με την ολοκλήρωση της παραλαβή της παραγγελίας σας από την μεταφορική Εταιρία , θα πρέπει να απο-συσκευάσετε και να ελέγξετε προσεκτικά τη συσκευή σας. Για τις παραγγελίες που περιλαμβάνεται τηλεόραση ή άλλη συσκευή με οθόνη υγρών κρυστάλλων θα πρέπει αυτή να τεθεί άμεσα σε λειτουργία ώστε να διαπιστωθεί η ορθή λειτουργία της χωρίς οποιαδήποτε εσωτερική ζημιά στην οθόνη , δηλαδή “σπάσιμο”.

Σε περίπτωση που διαπιστώσετε χτυπήματα ή σπάσιμο μερών της συσκευής θα πρέπει να ενημερώσετε την ίδια ημέρα το κατάστημα μας αποστέλλοντας e-mail στη διεύθυνση: [email protected] ή καλείτε το κατάστημα μας στο τηλ. 23230 52111 και την τοπική Μεταφορική Εταιρία , δηλώνοντας ότι παρελήφθη με ζημιά ώστε να ενημερωθείτε για τις ενέργειες που θα πρέπει να κάνετε. Η παραλαβή της συσκευής από την μεταφορική θα πρέπει να γίνει στην αρχική της εργοστασιακή συσκευασία , μαζί με όλα τα παρελκόμενα.

Σε κάθε περίπτωση διευκρινίζουμε πως η επιστροφή δεν γίνεται αποδεκτή χωρίς να έχει προηγηθεί , ενημέρωσή μας. Μετά την παραπάνω προθεσμία ΔΕΝ μπορούμε να αποδεχθούμε καμιά ευθύνη για τυχόν ζημιές ή φθορές που έχουν προκύψει.

Οι χρεώσεις διαμορφώνονται ως εξής:

Τα ελάχιστα μεταφορικά μας είναι 4,50€ έως 2kg και αναλόγως του όγκου της συσκευής.

Από 2kg και πάνω οι χρεώσεις εξαρτώνται από τρεις διαφορετικές κατηγορίες των ΤΚ (χερσαίων περιοχών, δυσπρόσιτων περιοχών και νησιών) καθώς και από το αντίστοιχο βάρος των προϊόντων.

ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΜΕ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ

Για τις αποστολές οικιακών συσκευών η εταιρεία μας συνεργάζεται με μεταφορικές εταιρίες.

Θα πρέπει να τονιστεί ότι λόγω του μεγάλου όγκου της συγκεκριμένης κατηγορίας προϊόντων, ΔΕΝ μπορείτε να παραλάβετε από το κατάστημά μας.

Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε τα εξής που αφορούν στη διακίνηση των εμπορευμάτων και ειδικότερα στις οικιακές συσκευές:

Η παραλαβή σας γίνεται μπροστά από την είσοδο της οικίας ή πολυκατοικίας σας και είστε υπεύθυνοι για τον έλεγχο των προϊόντων που παραλαμβάνετε. Θα πρέπει, παρουσία του υπαλλήλου της μεταφορικής εταιρείας, ή του συνεργάτη της , να αποσυσκευάσετε και να ελέγξετε την ακεραιότητα και την κατάσταση των προϊόντων σας. Εάν διαπιστώσετε χτυπήματα ή σπάσιμο τμημάτων του προϊόντος, ΔΕΝ θα πρέπει να δεχθείτε, αλλά ΝΑ ΑΡΝΗΘΕΙΤΕ την παραλαβή του προϊόντος.

Μετά την παραλαβή του προϊόντος από εσάς, και την υπογραφή σας στο αντίστοιχο παραστατικό παράδοσης της μεταφορικής εταιρείας, χωρίς καμία παρατήρηση, ΔΕΝ μπορούμε να αποδεχθούμε καμία ευθύνη για τυχόν ζημιές ή φθορές που τυχόν προκύψουν.

Η μεταφορά του ελεγχθέντος προϊόντος (αποσυσκευασμένο) από την είσοδο της οικίας ή πολυκατοικίας (π.χ. πεζοδρόμιο) σε όροφο ή άλλο μέρος και τυχόν ζημιές που μπορεί να προκληθούν, επιβαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη.

Για τις παραγγελίες που περιλαμβάνεται τηλεόραση ή άλλη συσκευή με οθόνη υγρών κρυστάλλων θα πρέπει αυτή να τεθεί άμεσα σε λειτουργία ώστε να διαπιστωθεί η ορθή λειτουργία της χωρίς οποιαδήποτε εσωτερική ζημιά στην οθόνη , δηλαδή “σπάσιμο”.

Σε περίπτωση που διαπιστώσετε χτυπήματα ή σπάσιμο μερών της συσκευής θα πρέπει να ενημερώσετε την ίδια ημέρα το κατάστημα μας αποστέλλοντας e-mail στη διεύθυνση: [email protected] ή καλείτε το κατάστημα μας στο τηλ. 23230 52111 , δηλώνοντας ότι παρελήφθη με ζημιά ώστε να ενημερωθείτε για τις ενέργειες που θα πρέπει να κάνετε. Η παραλαβή της συσκευής από την μεταφορική θα πρέπει να γίνει στην αρχική της εργοστασιακή συσκευασία , μαζί με όλα τα παρελκόμενα.

Σε κάθε περίπτωση διευκρινίζουμε πως η επιστροφή δεν γίνεται αποδεκτή χωρίς να έχει προηγηθεί , ενημέρωσή μας. Μετά την παραπάνω προθεσμία ΔΕΝ μπορούμε να αποδεχθούμε καμιά ευθύνη για τυχόν ζημιές ή φθορές που έχουν προκύψει.