ΡΩΤΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Δεν έχω παραλάβει την παραγγελία μου, ενώ έχει περάσει ο εκτιμώμενος χρόνος από την ημέρα που με ενημερώσατε ότι έχει αποσταλεί. Τι να κάνω;

Μην ανησυχείς! Επιλέγοντας τον αριθμό αποστολής που βρίσκεται στην παραγγελία σου, στο ιστορικό παραγγελιών, μπορείς να την εντοπίσεις ανά πάσα στιγμή.

Πώς μπορώ να προσθέσω τα επιλεγμένα προϊόντα στην Wishlist;

Μπορείς να κρατήσεις στη wish list προϊόντα ώστε να τα βρίσκεις εύκολα και ανεξάρτητα από το πότε και εάν σκοπεύεις να τα αποκτήσεις.

Η wish list εμφανίζεται σε συνδεδεμένους στο προφίλ τους χρήστες σε όλες τις σελίδες προϊόντων με την ένδειξη “αγαπημένα” και στο καλάθι αγορών.

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Αν έχεις ερωτήσεις ή χρειάζεσαι οτιδήποτε από εμάς θα χαρούμε να σε εξυπηρετήσουμε κάθε στιγμή, βρες παρακάτω όλους τους εύκολους τρόπους με τους οποίους μπορείς να έρθεις σε επαφή με την ομάδα μας.

Μέσω facebook στο Cool Electrics

Μέσω email στο [email protected]

Ή καλώντας μας στο 2323052111 (από σταθερό) (από κινητό* και σταθερό )

Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 08:30 έως τις 15:30

Πώς να αλλάξω τα στοιχεία αποστολής;

Αν έχεις ερωτήσεις ή χρειάζεσαι οτιδήποτε από εμάς θα χαρούμε να σε εξυπηρετήσουμε κάθε στιγμή, βρες παρακάτω όλους τους εύκολους τρόπους με τους οποίους μπορείς να έρθεις σε επαφή με την ομάδα μας.

Μέσω facebook στο Cool Electrics

Μέσω email στο [email protected]

Ή καλώντας μας στο 2323052111 (από σταθερό) (από κινητό* και σταθερό )

Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 08:30 έως τις 15:30

Ποιο είναι το ωράριο του καταστήματος;

Δευτέρα έως Παρασκευή: 08:30 – 15:30 και 17:30 – 20:00
Σαββάτο: 09:00 – 14:00

Πού βρίσκεται το κατάστημά σας;

Το κατάστημά μας εδρεύει στο Γεφυρούδι Σερρών .