Για οποιοδήποτε τεχνικό ζήτημα αντιμετωπίζετε με το προϊόν σας μπορείτε να μας καλείτε στο 2323052111 καθημερινές από 08:30 έως 15:30.

Εναλλακτικά μπορείτε να μας στείλετε e-mail στο [email protected] περιγράφοντας το ζήτημα σας και δηλώνοντας το τηλέφωνο σας για να επικοινωνήσουμε μαζί σας.

1. Για την ενεργοποίηση της εγγύησης DOA, το προϊόν πρέπει να επιστραφεί από τον πελάτη στο κατάστημά μας εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς του (είτε μέσω του καταστήματος είτε μέσω της εταιρείας courier) με την πλήρη συνοδευτική συσκευασία του.

2. Η αδυναμία λειτουργίας του προϊόντος πρέπει να οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή (εξ’ αρχής μηχανική βλάβη) και όχι σε βλάβη που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος, όπως πτώση, επέμβαση στο εσωτερικό του από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς ή λειτουργία εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή. Αντικατάσταση γίνεται μόνο στην περίπτωση που οριστεί από τον έλεγχο του εξουσιοδοτημένου επισκευαστικού κέντρου. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση γίνεται επισκευή. Προβλήματα λογισμικού δεν καλύπτονται. Αν το προϊόν δεν έχει πρόβλημα, ενδέχεται να υπάρχει χρέωση ελέγχου.

Εξαιρέσεις σχετικά με την εφαρμογή DOA:
– Εμφανισιακά ελαττώματα (γρατσουνιές, ρωγμές, αποσυνδεδεμένα μέρη και κ.λπ.)
– Ελαττώματα LCD (νεκρά pixels, γραμμές, λευκές / σκούρες κηλίδες, σκόνη μεταξύ της μήτρας και του γυαλιού κ.λπ.)
– Μηχανήματα που έχουν υποστεί ζημιές κατά τη μεταφορά
– Μηχανήματα που τους λείπουν εξαρτήματα (αντάπτορες, καλώδια και κ.λπ.)
– Λευκές Συσκευές πάσης φύσεως
– Προϊόντα εκτός των ορισμένων ημερολογιακών ημέρων, ανάλογα με την κατηγορία τους

Η εταιρία δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση απώλειας δεδομένων της συσκευής του πελάτη.

Συγκεκριμένα, πριν την παράδοση της συσκευής, παρακαλούμε να έχετε μεριμνήσει για την αποθήκευση (backup) των δεδομένων και του περιεχόμενου αυτής (φωτογραφίες, βίντεο, e-mail κλπ), για τη φύλαξη των οποίων είστε αποκλειστικά και μόνον υπεύθυνος. Η Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια του συνόλου ή μέρους των δεδομένων κατά τη διάρκεια του τεχνικού ελέγχου της συσκευής ή/και της επισκευής της, γεγονός που ο πελάτης αποδέχεται ανεπιφύλακτα, παραιτούμενος τυχόν αντίθετων ενστάσεων του.